shohej

jag vet att jag suger på att blogga nu för tiden.. men liksom ta en titt ut. ingen vill sitta inne o blogga hela dagarna när de är sånt här väder!!:o
iaf nu sitter jag o kollar på step up. har inte stänkt av den filmen sen i går... den går bara om o om på min dvd.!! haha.
jag iaf nu måste jag berätta lite som hänt. ja iaf igår såg jag o fille gamla filmer.. t.ex. Tsatsiki!! nawe. jag var kär i han när jag var liten..... :D hihi gullit :D dessutom kollade jag nu o han var fan nästan snygg nu med !






jaja sen så var ju jag o mamma ute o powerwalka också. å vet ni vad.. då skulle jag andras djup med munnen så jag öppnade den... å då flyger de in en mygga ... så typ började jag hosta skit mcycket.. sen sprang jag ifatt mamma ... men sen så stannade jag o hotsade igen... å så bara spydde jag !! :o hallå vad snyd om mig va ? de smakade verkligen skit!!!! USCH!!
+ att jag har en blåsa på var lilltå...:(

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0