toppen kuliiiiiiiiiiiiig dag



nu är jag och fille hemma efter en rolig dag ska jag säga er.
de började med att fille o jag vaknade, jag gick upp satte på musik. och gjorde frullebulle :D sen åt vi,
bara två minuter efter att vi var färdiga stack fille till väla eftersom han skulle byta två av paren han köpte. eftersom dom inte passade. alla tre var samma storlek o ena satt perfekt. o då tänkte ju vi att om dom andra är samma märke, sort o ja exakt samma borde dom ju vara lika stora. men nej de var dom inte. så han bytade dom medans jag duschade o fixade mig. efter de stack vi ut i ryde ett tag. mys trots att det typ var 100 grader. ja så vi pallade inte att vara ute mer. o dessutom var fille hungring.. haha vid 4.. great! haha ja så vi gick hem till hans pappa som körde oss till doncken!!.. gott.. sen åkte vi hem till fille igen. jag bytte kläder o sen gick vi till balle o emelie. vi fyra gick sen för att möta upp anyd. sen tig vi bussen till stan för att spela laserdom. skit kul måste jag säga. men jag förlorade alla runder .... haha..jaja man kan inte vara bra på allt. för asså ni ska se mig. jag får sån jävla panik när folk skuter mig. ja så jag bara blundar o springer iväg. haha jag sprang tom in i fille... inte min fille utan filles fille ;) hahahahaha. ja skit samma det var iaf kul. o ja ni har ju kunnat roa er med filles inlägg som jag själv inte har läst än . haha känns tryggt kanske står att jag kissar i sängen å sånt :D haha nej skämt-o-sido. haha, jaja... nu har jag precis duscht efter ha kommit hem från de.. vi tog moppen till mig också.. asså har fan inte åkt moppe på 5000 år. haha jaja. puss, skriver mer imorgon!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0