-

godmorgon!! allt bra ?

idag ännu en dag till fylld av vatten :( o vi som ska på sånt med skolan! regnjacka here I come
hehe :D

nu ska jag förklara varför jag alldrig lägger in bilder :(
okej, såhär är de. jag bloggar alltid.... på min egna data.. bara de att där finns bara ett usb-uttag.. fattar inte varför... o det är en bärbar och så har jag stängt av min sån mus ni vet den plattan! (eftersom den var sönder på nått sätt??) :( ja så alltså måste jag ha en "vanlig" mus ... ja så iaf den tar ju då upp mitt usb... ja så om jag vill lägga in bilder så måste jag göra de där nere... iof går de snabbt o jag r bara lat :D (a) haha
men ja nu vet ni!!!



ska går nu !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0