14/juni

idag har jag o älskling 28 månadaer tillsammans. hihi:)

för exakt 2 år sen och 126 dagar sen så träffade jag min fille för första gången i hela mitt liv. visst kan man säga att jag redan innan var kär. men det var något som jag inte yttrade mig om. nej. det var fel. att säga att man älskar någon innan man träffats hade jag lärt mig sen tidigare tillfällen att man inte ska göra. så "nej jag var inte kär" ... (eller jo)
ja iaf det var jag, miranda o fille o sebbe. vi skulle träffas. åå gud så nervös jag var.:)
o det var säkert han också. i vilket fall som helst. så blev kvällen perfekt.! o precis som alla perfekta första dejter så hände nått mycker pinsamt. vi hade inte nått att göra så då sa fille att vi kunde gå en liten runda. så då sa jag att vi skulle gå "där runt en liten runda" å så pekade jag framför oss. bara de att fille fattade fel o gick runt en liten gräsplätt som ligger där vi var.....

ja iaf detta var den 8.e feb 2008. o bara några dagar senare = alla hjärtans dag så träffades vi igen :)
det var skit mys. vi var hemma hon min kompis emelie o vi träffades ännu som "vänner" hehe. trodde vi ja.....
vi höll handen i smyg o sen när vi gick hemåt. så pussades vi för första gången!:) så jävla mys!
den dagen blev de iaf vi. o detta fick bli den bästa dagen i mitt liv.

jag älskar verkligen dig philip. jag vet att du vet de. men ändå måste jag säga de 1000 gånger om.



detta är verkligen en av "våra låtar" babe ... även om den låter hemsk så älskar jag den för jag tänker på dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0