biingeeebåångeebäängeeeeeeeeen!

biingeeebåångeebäängeeeeeeeeen är mittt hem. jag älskar att sova. o det ska jag göra nu. !!
har precis färgat håret. ville inte göra de när jag var hos frissan igår eftersom jag skulle blitt pank isf :( haha

är iaf trött o ska sova nu.

imorgon blir de skolan. (vet inte ens varför jag är i skolan nu för tiden... vi gör liksom inget ??)
jaja. iaf, först sista mentorstiden i hela mitt liv. sen so :( haha, sen idrott... vet inte om jag kan vara med... ahr ju ont i benet!
sen maten. efter de svenska sen engelska eller tvärt om?? :D haha
jaja efter skolan blir det kanske stan bara lite jätte snabbt behöver en ny bh!!!!! ska ju på dop på lördag.. det kanske jag har glömt att berätta :D haha . min mammas kompis dotter maja ska döpas. :) sen ska jag på dop sen typ 7/8 !! i linköping.. tvillingdop!! GULLIGT. dagen efter det så ska jag o fille e.v. till öland !! :D kulkul!!


jaja, ska sova... puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0