Bröllopet





Ja, jag måste väl erkänna.
hela dagen har jag suttit fastklistrad framför tv.n!!
självklart, jag precis som många andra drömmer ju om ett megastort prinsessbröllop.
och det blev ju detta kan man ju säga utan att ljuga!
jätte jätte fint måste jag säga
jag gillade inte viktorias klänning bäst utan jag gillade meddes bättre men viktoras dög. haha. jag hade själv velat ha nått mer fluffigt om jag hade vatt hon. men nu är jag ju inte det!
jag har iaf suttit hela dagen. sett allt och inte missat en enda sek. den ända gången jag missade nått var när jag o fille blev hämtade. alltså påvägen hem till mig. haha men allt de jag missade har jag nu sett på repriser!!
för visst är allt detta underbart!
BRÖLLPO är underbart! jag älskar när folk är kära o det blir bröllop o sånt! hihi
alla flickor vill gifta sig tror jag, alla har nån gång drömmt om att få vara prinsar o prinsessor!







jag säger inte att alla har det . men många. iaf jag! jag vill självklart gifa mig när jag blir stor. med en fin o bra kille. jag vill vara lycklig o jag vill att det ska vara i en stor fin kyrka. o alla ska titta på mig o ja allt ska vbara perfekt.
ja nu kan inte jag skriva mer. för nu ska jag titta på när kom skär i tårtan sen blir det duschen!
sen sova. imorgon händer de grejer. puss! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0