du kommer med solsken till mig,

Hela dagen har det varit skinande sol o inte ett enda moln på himmlen.!! men så nu... det bara öppnades,. o nu pissar de ner!!!!! :O att riktigt mycket med. jaja nu ska vi inte gråta över de. får se hur länge de håller i sig också. dessutom har jag haft huvudvärk hela dagen... o de kanske bara var för att de låg regn i luften. vad vet jag. ja! iaf idag gick jag upp åt frullebulle o sen cyklade jag på träningscyklen. efter de duschade jag o så städade jag ju hela mitt mycket extremt stökiga rum... eller ja typ. så kom ju älskling också. så mös vi. till mat blev de en nytting pasta o räksallad! gott. jaja. när fille åkte hem bytte jag kläder o sen stack jag o mamma ut o poooooooooowerwalkadee:D kulkul. eller kul o kul skönt som fasten. sen duschade jag o drack TE. kollade kalendern, ska färga Ingelas hår imorgon... o gå på massaggge.:D ja o nu sitter jag här i mitt mycket fina nystädade rum. kollade just till FB. o regnet bara öser ner. men who cares?? :D nu ska jag föna mitt hår o smörja in mig. LOVE LdB ffs:D ja o så ska jag kolla film. step up... nej faktiskt inte ... eller jo de skulle blitt den.. med sen har jag en film som jag vill se... silk heter den. men det kan ju vara farligt att se en film som man aldrig har sett. vem vet jag kanske dör. hihi... naj.
men iaf uppp på er. philip möller jag älskar dig. puss

här har ni två bilder som jag tog på stranden förra året!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0