har vatt hemma ett atg men,..

ja nu sitter jag här på mitt golv eftersom jag inte kan sitta vid mitt laptoop bort för där sitter älskling. ja iaf jag gör inte mycket. har "grejjjjat" lite idag kan man säga. men det ska inte komma ut än :D hahahaha
ja iaf imorgon ska fille jobba o därför ska vi inte va så länge idag. skönt. skönt o slippa han lite :D hahah nej förlåt det tycker jag verkligen inte. men jag ska vara uppe länge. se massa bra filmer. kanske ha en ta-hand-om-mig-själv-kväll och se-alla-mina-favve-filmer-kväll!!

jag är bäst på att välja filmer.
mina favvisar just nu är nog.

STEP UP



27 DRESSES




FLASHDANCE



BRIDGET JONES´ DAGBOK




MR. AND MRS. SMITH




CAN´T BUY ME LOVE



DIRTY DANCING





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0