hemma..

hemma efter en fullpackad dag. vaknade först. typ vid 10 tiden. gick upp o kollade på tv i medans jag åt frulle. efter de så tog jag en tur på träningscyklen sen duschen o ansiktsmask. SKÖNT!! efter de fixade jag mig o precis när jag var klar kom mamma hem från jobbet. då åkte vi iväg o hade en riktig liten mor&dotter stund. sen mötte vi upp fille på apoteket o så åkte mamma hem o jag hem till fille med han. där hemma gjorde vi inte mycket. vi skulle gå till stranden.. (han bor as nära strandren/havet man ser vattnet från hans hus) MYYYYYYYS. men iaf så hann vi inte de inte för att vi gjorde nått annat men ja iaf. så ät vi lite o sånt. sen kom mamma o hämtade mig. så när vi kom hem så bytte jag om direkt sen ut för en lång powerwalk. skönt sen när jag kom hem tog jag mig en snabb tur på träningscyklen igen. bara en liten sväng. :D o nu sitter jag här vid datan i vanlig ordning. ska duscha, sen dricka lite TE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0