I will never forget you

hallå mina gullegrisisar. allt bra? ja iaf jag veta att jag har avtt dålig på att uppdatera nu den senaste tiden. men nu ska jag bättra mig. MYCKET ja iaf idag har än så länge inte hänt så mycket. vi kl 4 så kommer mamma o hämtar mig o fill så ska vi häm o grilla med min familj. det blir säkert bra. just de. jag tycker faktiskt själv att jag måste börja uppdatera mer. men inte bara de, utan jag måste börja lägga in mycket bilder också. det är fan så mycket roligare att läsa en blogg med mycket bilder. dessutom fick jag ju den häng o släng kameran så att jag skulle kunna fota ALLT. liksom o bara lägga in på bloggen.


midsommar

dagens outfit


bild sen avslutningen


fille är nöjd som klarade detta på midsommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0