nu tänker jag släppa allt o bara köra

godmorgonvgullisar

nu tänker jag släppa allt o bara köra på i 100 pinn
men har en tjej i min ålder tid att tänk ??  nej. har vi tid att fixa det som är viktigt för oss. o har vi ändrat saker som är "viktiga" ja. det tror jag helt klart. tänk så mycket som man MÅSTE göra. som man bara inte orkar. jag sitter här nu med musik i öronen o högt är det också. blandad musik. det är skönt. bara släppa allt annat ett litet tag bara skita i vad man ska göra sen. vad som kommer att hända. vad som kommer att ske!?
det spelar ingen roll. jag har hela sommaren på mig. jag behöver inte stressa. jag ska ta vara på allt tid jag har. göra så lite som möjligt på så lång tid som det bara går. det är skönast så. veta att jag inte MÅSTE göra nått. bara slappa om jag vill. att så tänka. tänka en gång extra. för det är vad jag just nu behöver känner jag! jag gillar livet. men hinner jag leva det fullt ut. jag är inte tacksam jag lever inte i nuet. jag är någon annan stans tänker på annat, eller inte alls. vill kunna leva nu. inte sen eller då. jag är alltid glad för sent. uppskattar saker i efterhand då ingen annan fattar det. jag vill att folk ska fatta. men nej det går inte. eller är det jag som inte fattar det. är det jag som tänker som ingen annan gör ? är det jag som är felet? vad ska jag då göra? bättra mig? men om jag trivs. jag ska ta en dag i taget. ingte planera för mycket. träffa folk jag vill. och inte tvinga mig till nått. barta trivas med livet. jag har haft många motgångar. men nej det stoppar mig inte.
jag har en familj som jag just nu gillar mindre mycket. men så är det väl i min ålder. jag har många vänner. jag har en underbar pojkvän som bryr sig mer om mig än sig själv. så fin person. jag kan inte leva utan han. kan inte tänka utan hans hjälp. kan inte sluta älska han. har är min o jag vill att det ska vara så för evigt.
men är man nog rädd om varandra. om folk som står en nära? jag kan iaf inte skilljas (åka hem eller så) från han om jag inte säger att jag älskar han. det går inte. o det är väl ett exempel på det. tänk om det är sista gången man ser varandra? tänk om man då inte har sagt de tre underbara orden till varandra!? "jag älskar dig" dom orden kan ändra så mycket. dom kan ändra nåns sätt. nåns tro. nåns vilja. nåns liv.
det kanske är nån som bara hittar på skit nån som verkligen i detta fallet behöver kärlek, sägs då dom orden " jag älskar dig" så kan man kanske få personen på andra tankar, genom att älska den! eller om man tillhör en annan religion så är det nog många som har bytt tro enbart för att få gifta sig med personen! eller om man är blyg o är kär i nån i hemlighet, om den personen blir kär tillbaka, o säger "jag älskar dig" då förändras nog hela livet för den blyga personen. tror inte ni det?
jag älskar kärlek. men visst kan det också vara svin jobbigt ibland. ibland vill man bara ta sitt liv. kanske dra från landet. göra slut. inte finnas bara försvinna. göra någon ledsen. MEN om man slår ut allt. allt man missar genom ett förhållande allt man inte får uppleva om man slår ut det på allt man får vara med om, tryggheten, självkänslan, glädjen, så är det mycket mycket bättre tycker jag!

nu ska jag fixa mig lite. sen iväg.

skriver i eftermiddag eller ikväll.

ha en bra dag. puss

Kommentarer
Postat av: emelie

HEJ BOLGERT! Vad säger du om att träffas någon dag? Ta en fika på stan, eller en shoppingrunda, fönstershopping, eller bara träffas? like old times!! :D Detta lovet ska vi inte bara träffas en eller två gånger, de går jag inte med på punkt slut. :D<3

2010-06-20 @ 13:17:52
URL: http://emeeeliiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0