ny sommar header!! fin?



hej bloggen. har inte vatt nån bra uppdatering idag. men ja iaf det var fan inte lönt att jag stack till skolan idag asså. palla nu sätter dom betygen o ändå ska jag gå en vecka till... orkar inte sånt skit. bara för att de ska va så. om vi inte gör nått spelar det väl ingen roll. ja idag har jag iaf vatt i skolan ju. först mentorstid- gjorde inget alls.
sen so.- vi hade skolval??! :( typ nått om att vi har såna partier i skolan. så fick de andra klassens rösta.!! ja skit i de. där gjorde vi INGET ! SEEEEEEEEEEEEGT som fan.
ja sen var de då idrott... gick runt lite :D inget mer.... har ju ont i mitt ben som ni redan vet.
ja sen åt jag... BAJS till mat :( haha
sen hade jag svenska o engleksa lyssnade bara på redovisningar typ :)

hehe. vi fick sluta en halvtimme tidigare så jag hann med en buss som jag skulle ha missat. ja sen blev de stan för min del
skriver sen ikväll vad jag köpte !! :D

ska käka lite nu!!

puss:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

haedern blev skit fin du! (:

2010-06-04 @ 20:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0