redovisningen

just de. jag redovisade ju idag. det var inte alls farligt. asså jag har faktiskt slutat att tycka det. :)
ja iaf det gick jätte bra och vi hade med allt som man skulle ha med. DUTTIG FLIKKA :D
haha
jag är nöjd känner att den blev bra. min lärare sa inget negativt om våran redovisning.
ja jag kanske ska berätta vad jag redovisade för rolighetens skull:D haha
ja vi fick då komma i en grupp i klassen o så skulle vi vara en författare under ett visst år. ja så skulle vi då "vara" dom. ja typ spela en pjäs. kulkul eller inte. ja så skulle man ha fakta om dom o sen skulle man ha med något om tiden som man levde i ... o min grupp var den ända som hade nått om tiden. gud så bäst gjort av oss.:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0