rekomenderar .... sommar!



nu har jag sett denna filmen alltså dear john som jag har velat se i typ 3 månader...!! ja iaf den var så jävla bra... o han är så jävla sexig asså jag tror att jag dör. jag tyckte att den var skit bra!! :) men jag bölade ändå typ 4 gånger igenom hela filmen !! :D

haha. jaja. det blir inte så mycket inlägg nu har jag kommits på. men liksom varför ska man sitta inne när de är sommar ute??!! :D värsta fina vädret. nej tror inte att jag vill blogga då. ska såklart inte sluta även om de är fint väder... men det kommer inte bli lika mpnga inlägg som på vintern o så.. ja ni fattar säkert. haha säger jag som är blond ?? :D hahah ja.

nu är jag trött. ska bara föna håret sen hoppa ner i biiiingeebåångebäängeeeeen ! :D puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0