såå...

nu är jag klar. o har precis smörjt in mig.!! :D
snart ska jag sova, ska bara spela lite play station först o föna håret!! :D
imorgon uppdaterar jag nog inte förrän efter 5 om jag inte gör de på morgonen !! :D men trots de ska jag inte till skolan.. eller jo i 20 min ! :) haha . ska iväg med skolan. :( ja. skit samma de är inget kul vi ska på så de kan kvitta!!
jaja.

tänkte bara ta lite snabbt hur de har blitt med mitt hår. eftersom jag fick frågon för nån dag sen. !!:)
jo såhär är de......
först var jag ju ganska mörktburn..! bara de att jag gillar att förändra.. vilket jag ville då också. så jag började med att slinga mitt hår i många tunna slingor. ----> ljusare! :D
efter ca. en månad så färgade jag de helblont 2 gånger.... = ljustbrunt resultat!
senare samma vecka färgade jag de blont 2 gånger till... = orange/ gult resultat!
efter ca. en eller två veckor färgade jag de 1 gång till även då blont.= ganska bra men ändå något gult resultat!
men mitt hår pallade inte mer så det fick bli silvershampoo för min del. funkade jätte bra. använde de varje dag i en vecka = allt de gula var borta.
nu använder jag de ca. 1-3 gånger i veckan (jag tvättar håter varje dag) = inte bra hehe (A) haha
jaja. nu har jag fin färg o allt detta + två utväxtfärgningar har jag gjort sen i mars. ja mitt hår har inte mått bra jag vet. haha men jag vill bli frisör. så man måste ju pröva allt. nu har jag iaf klippt mig i onsdags tror jag de var. nu är det så fint så fint. har aven köpt mig lite löshår. även de köpte jag i onsdags. visar bild sen. kan ta med min nya kamera!! :D:D hahaha. jag lovar att ha ett bildinlägg innan veckan är slut.!!! :D

jaja. natti natti . sov bästa.

love ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0