tjockis











jag som skulle äta bra nu när jag fick sommarlov. men nej känner mig som ett jävla fetto!!
haha.
skulle ju bli smal men det blir inget med det.
känns som att jag har ätit godis var dag nu. o dagen jag slutade skolan så åt jag tårta... och det gillar jag inte ens. kan inte äta grädde heller...:) hahaha
sen idag så när vi var o shoppade så åt vi på MC !! :( ångest
jaja. jag dricker inte läsk iaf så mina tänder kommer vara fina fisken för alltid.





visste ni det att jag hellre beställer in mineralvatten än läsk. faktist inte för att vara sån. men jag tycker det är godare. :D

jaja nu ska jag kolla lite tv tills jag ska äta! :D


love ya!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0