16-03-10

hej babes!


hoppas allt är bra. och om fille läser detta så hoppas jag att speciellt du har det bra.

var typ länge sen du messa nu ;) HAHAHA xD


iaf nu har jag precis duschat.

innan det så fick jag massage och så har jag hunnit färga mammas kompis hår.! (a)

JAG ÄR BÄST!


det blev bra ! (h)


fick massage eftersom jag har spännnnd rygg och har nu fått nackspärrr.!! :o

TYCK SYND OM MIG! :OO


iaf idag;

NP... engelska. fan så inte kul...!!! :o

det gick bättre än väntat men jag kan inte säga att jag kommer att få G för de... blir kanske ett litet ig... hihi, inte så kul faktiskt! (a)

men vi får alla hoppas på det bästa!


uppdaterar snart, måste bara föna håret! :P


BRB!


PÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖSS!!!.... :*


love ya!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0