2010 och jag har gått i stan helt utan smink! OMG

hejhej!!

idag:

först skolan.. gick bra,.. !!
efter de så kom mamma o hämtade mig o lollo.. så fick jag pengar o så körde hon oss till stan.
i stan så solade jag först..


efter de så gick vi o fikade...! gott*
sen kollade vi på mysdress... o sen typ hade vi allmän shopping jag o lilla lollo-lollo.
efter att ha skitit i att ta halv 6 tåget hem så shoppade vi klart o sen stack vi till MC!!

Gott igen* hehe ;)

sen tog vi tåget hem till henne o färga hennes hår.
kanske kommer bild.! (a) ska fråga henne!

sen stack jag hem med tåget!

nu ska jag plugga engelska... :)
o göra avslappning... eller yoga! (a)


sen sova... PÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖSS!!

har soprov på fredag -.-


philip träffades inte idag... JAG ÄR FILLE SJUK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:O:O<33

love ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0