9/2 2010

hej mina läsare!! :*


idag blir de plugg hela dagen.. men jag hinner nog lite mys med älskling också! igår va jag o denise o emelies (emeeeliiiie.blogg.se) i stan emelie skulle shoppa till sin kille... FÖR DOM HAR 2 ÅR TILLSAMMANS IDAG !!

GRATTIS TILL ER!!


sen så solade jag o denise också som jag sa igår. sen skulle jag hem, men så blev det inte... ist så tog jag bussen hem till älskling, och så kom han o mötte mig, ! (a) GLAD*  sen så mös vi hela kvällen.. ;) mer får ingen veta.


nu blir de skolan!! :D


ska dra till bussen om 15 min! så att jag inte missar den.

asså jag är COOOL jag har inte missat min buss till skolan på minst 2 år! :D DUKKKTIIS* heheh (a)(h)


uppdateerar mer sen om jag har tid! ;D



puss o kram ses på stan.


fille jag älskar dig (v´

ps. jag fick VG på mitt so prov som jag hade i fredags... o gjorde klart igår.. -.-


Kommentarer
Postat av: emelie

TACK SÅ MYCKET FRÅN OSS :D:D:D<3

2010-03-09 @ 16:07:53
URL: http://emeeeliiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0