EN MÅNAD KVAR TILLS MIN FÖDELSEDAG

GODMORGON BLOGGIIBLOGGBLOGGEN !!!!! :d


Hoppas att alla sovit gott. igår skulle jag gjort klart min so redovisning men jag kom ingenstans... jag somnade-.-
SÅ JOY--

hahahahahha

idag slutar jag kl. 11:40!!

jippie!,
då kommer micke o hämtar mig för philip o jag glömde att jag skulle ha hans nyckel.. så mucka hämtar o kör mig till dom o öppnar till mig (a)
men en sak till som är toppen, är att jag slipper bussen..!! MEN JAG ÅÅ EMELIE SOM SKULLE TA Den tillamman!!!!!!!! :O


jaja, nu ska jag gå till bussen om 10 min.

ha de idag... å håll tummarna för att min redovisning går bra om jag inte lyckas prata bor den från denna veckan.

efter skolan kanske jag skriver men ikväll blir det nog ingen uppdatering, ska åå fixa naglarna!! ;D


PÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0