...

sitter vid den andra daatan nu..,
tömmer hela mobilen.
bilder, musik, mess.
tänker göra de nu. känns skönt. rensa ut allt.
allt ska bort.
och in med nytt.
är så trätt på att den bara alltid svarar mig med..
MED FULLT! RADERA ! typ..
palla tänker jag.
men jag har en mapp med bilder som bara är på filleeälsklingen.
typ en mapp med ca. 650 bilder. tänk så vill ja ha kvar dom.
jag ska nog de.
känns bäst. jag kan ju lägga över dom på datan när jag känner att jag vill de! :p

allt ska inte bara in på datan utan även kopieras in på mitt USB.. för att vara säker! ;p heheehehe, så jag! (a)

jajaja, vet inte vad jag ska snacka om! .
slutar här. skriver när jag ska köra avslappning och sova. skriver natti!

pöööööss. LOVe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0