faktiskt!!...,

faktiskt!..,

varför säger man det ?

det är ju fan inte ens snällt.

men asså ni fattar vad jag menar...

man kan säga; maten var ju FAKTISKT god.

eller; du färgade håret ja! det blev ju FAKTISKT bra.

man säger det liksom som att man inte trodde att det skulle bli bra.

jag undrar varför .

är det bara för att folk alltid har för små förväntningar... eller är det för att man är dum,

eller för att det ska låta större och snällare att säga?

vad tror ni alliiiiihoppppa! ?? :o


jag tänker på det då och då...

nu är jag FAKTISKT jätte trött!!.. och hungrig.



tror inte att jag är sjuk. mår inte illa mera!

det var nog bara en inbilning! (aa) -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0