godmorgon

Godmorgon bloggen.
hoppas att allt är bra med alla? :d
det blev int att jag skriev igår.
mamma kom och hämtade mig vid 9:o tiden. sen fixa vi hårfärg.
sen efter de så åkte jag hem och färgade ... blev lite minader orande nu iaf. men kanske färgar det en gång till idag.
sen iaf så pluggade jag också.... :/ nu är jag klar med alla mina diktanalyser i svenskan... bara typ nån sak kvart där nu..:) / :(

shit tänk att för en månad sen då, färgade jag först håret för att kunna slinga det.
sen i söndags så färgade jag det blont 2 gånger. och igår en. och sen kansek en gång idag! MIIIIIIIT HÅR KOMMMER ATT TRILLA AV!!!!!!!!!!!! :O

hahahahahaha, måste färga det så mycket bara för att jag hade så ass röd ton i mitt hår . men det är ju de att i hårbotten och 5 cm ut är det jätte blont men det är bara för att mitt hår är så pajjat och sånt( mitt hår får inte lika mycket näring ute i toppar och slingorna.)

nu ska jag äta.. (h)


PÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖSS:-*

fille du är underbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0