HEMMAHEMMA BABAYS!!!!!!!

hej mina kära små vänner!

 

 

NU SOM NI KANSKE FATTAR SÅ ÄR JAG FAKTISKT HEMMA IGEN! :D


JIPPIE!!! :D


visst är fillepille bra på att bloggeliiibloggblogga?? :D elller inte ? ;)

HEHEHEHEHEHEHE, så snäll som jag är så bloggar jag i fortsättningen! (a)

bäst så!

jag skulle iaf hälsa att idag har philip vatt på HIF... fast det var nog inte det som han vill att jag skulle få fram riktigt utan det var nog mer det att HIF vann!!! hahahaha visst är dom bäst!? 1-0 till hif mot brommapojkarna (BP) hehehehehehehehehehehehehehehe,....

LHC looosade mot HV i lördags.. JÄVLA SOOPAOR ÄR VAD DOM ÄR!


nu är jag iaf hemma... och ska vara det ett tag!


har hälsat på mina små pytte kusiiiner idag. gud så söta !

om jag orkar kommer det bilder i veckan !! :D (på helgens aktiviteter)

HAHA, iaf jag har faktiskt varit mycket mycket mycket duktig i helgen..

när jag inte har haft nått att göra så har jag PLUUUUUUUUUUGGAT!! -.- hehe, vilket alltid behövs! MEN MIG SO REDOVISKNING BEHÖVER JAG VERKLIGEN SLIPA LITE PÅ IMORGON!


nu ska jag inte bloggeeeliiibloggblogga mer... utan måla mina naglar! kul va??


hahaha ... så kul är det !


philip jag tackar för att du gästbloggade till mig, även om det bara var ett inlägg!

du fick lagom med besökare!

 

PÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖSSS! :D



LOVE YA! ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0