i skolan

.... nu sitter jag här i skolan. har typ bild men pallar ej.
+ att jag inte har någon lärare..
eller jo svläraren ska kolla till oss men hon håller i NP för en annan klass så det blir nog inte så mycket med det iaf! :D
SKÖÖÖÖÖÖÖNT!

skolan är skit tråkig iaf .

fick reda på en mycket mycket rolig sak idag iaf! snackade med min solärare och det var för sent att redovisa vilket betyder att jag kan skita i det! , då måste jag bara skriva en sida på datan ... lite fakta och så...
jag snackade med honom förra veckan och då fick jag tillbaka provet också! fick VG som ni vet.. jag frågade då om jag skulle kunna få MVG om jag redovisade ... men han sa nej. och nu idag så sa han att även om jag inte gör den nu så kommer jag få VG i geografi...
 SÅ JAG NÖJER MIG MED DET! :D <333


PÖÖÖÖÖÖÖÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0