inlägg till söndag..

25 MÅNADER

Du är den ende på jorden
som skänker harmoni.
Därför älskar jag dig.
Du är det finaste som hänt.
Allt blir som stjärnorna bestämt.
Ibland så är du en främling,
ibland en del av mig.
Därför älskar jag dig.

 

Du...

Får jag gömma några drömmar hos dej?
Några naiva och vackra
som andra kanske skrattar åt.
Jag vill låta dom bo
längst inne i dej.

Får jag dansa klumpigt
och sjunga falskt för dej
en solig dag
när hjärtat spränger i bröstet?
Se inte till reflexerna,
upplev källan!

Får jag vara i din värme
och långsamt mjukna
när själen blivit lite frostbiten
Håll om mej
tills jag ler igen!

Får jag slösa min kärlek på dej?
Får jag skratta, krama, sjunga, gråta
och dansa av kärlek
utan att du blir rädd?
Jag vill se dej i ögonen
och låta ett leende
berätta att jag älskar dej!

 

 

 

 

 

philip nu har et vatt du o jag i 25 månader o jag kan verkligen inte fatta hur detta har gått till. allvar. det känns inte som att detta är på riktigt! :o jag älskar dig självklart jävligt mycket. mer än allt annat som livet kan erbjuda.

jag förlåter dig alltid. och du förlåter mig alltid.

men bara på ett annorlunda sätt.

för att alla vet att kärlek betyder att man aldrig behöver säga förlåt.

älskling. du är som en sötsak.

du är god att suga på... NEJ MEN ALLVAR!! :s

du är så fin. så att ingen kan förstå.

jag kan verkligen inte leva utan dig. o det måste du verkligen förstå.

kanske kanske har du börjat att fatta nu!!

inte för att du är trög. men jag har samma problem. (fast jag e ju trög) hehe

jag kan inte hålla mig bort från dig.

du är en person som gör min glad.

är jag sur är jag sur men du är den ändå som får mig att känna mig glad inom mig iaf.

det är alltid nått.

fille-pille. du är min prins och jag är din prinsessa som du alltid säger. !


jag vill att du alltid ska finnas vid min siga.


PUSS JAG ÄLSKAR DIG ENORMT MYCKET ÄLSKLING



/ dig joy

fick göra detta inlägget idag ist för på söndag. eftersom jag inte vet huvida jag kan sitta vid någon data då. men kan jag så uppdaterar jag ju självklart :D<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0