/j

blev ingen emelie idag.. blir inte lönt...:/ fille kommer ju snart!

hehe, jag har fortfarande inte städat klart(a)

eller jag har inte så mycket grejer så "stökigt" är det inte... utan det är bara kaos..... !! :o


mina kläder är överallt... :/ hehehehehe

det händer alltiid så .. mina kläder går vilse .. dom hittar inte in i garderober eller tvättkorgen.. (a)
hahaha

iaf ikväll blir det älskling, vi ska se en film... Dear John heter den. och är ny(a) hehe (undra hur vi kan se den då?? :o ;))

iaf , så det blir myskväll... :p
vi får äta lite gott och bara mysepysa.
imorgon ska jag hem vid 12 mamma hämtar.. sen ska jag hem och packa ihop mina saker...
sen ska jag till amanda..:) annaamandaaa.blogg.se
sen ska jag och hon och lollo, louiseepersson.blogg och matilda och pernilla sova hos henne för hon fyller 16 år !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;D    



GRATTIS!!!! ;D




hihi, :) mer vad vi ska göra,.. de skriver jag efter onsdagen..! :D

hihi, alla kommer fatta varför sen..


philip jag älskar dig mest på hela jorden. (v)

poooooss.

LOVE YA! (K)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0