natti natti


är övertrötteliitrötttrött! :o
ska gå till sängen och bädda ner mig! ...
har lagt in nästan allt från min mobil in i datan nu. men nu får det räcka på ett tag! (a)

alla får ha det! PÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖSS!!


love ya snyggingar!

philip möller jag älskar dig mer än vad man med ord kan beskriva.
jag vet att man inte kan fatta nått. kanske bara tycker att det är ord. men det är så. jag kan verkligen inte leva utan dig vid min sida. och det är så jag vill ha de. jag vill leva så. jag vill inte klara mig utan dig eftersom du gör mig myvket mycket gladare!
jag vill alltid vara din lilla prinsessa! , din flicka, din älskling, din sötnos, din ängel, ditt allt.
du är mitt allt också!

lämna mig aldrig.
kisss (k)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0