natti natti

ska snart gosa ner mig i min säng. sitter just nu på sängkanten och täcket ligger där och bara vill värmas och kramar om av mig! (a)


och jag vill verkligen mysa!! ligga o bara slappa!


men innan jag gör det så ska jag ha avslappning i 5- 10 min! (a)(h)

jag har blivit så duktig med det ska jag säga!

det är skit skööönt ! REEEKOOOOOMENDEERAR DET TILL ALLA!:p


blir step up sen!


man kan inte leva utan denna filmen asså... åååhh så snygg han är också!


först borsta håret, behövs kanske fönaslite.

avslappning.

snöra in mig.

rätta till sängen.

kanske orka ställa datan på rätt ställe.

sätta på filmen step up. (har inte sett den på typ en vecka nu..) så det är ju dax.!

släcka.

tända lilla myspysporrbelysningslampan.

bädda ner mig.

playa filmen.

kolla på den i typ 10.

..... joy sover.....!! ... djupt! (aa)


NATTI NATTI LOOOVE YA!


BTW .... vi har ju helt glömt att snacka om.. om det var rätt som vann melodifestivalen??:o


jag vet inte vad jag tycker faktiskt.

hon är bra, ful-söt... och allt dedär.

hon var inte den jag ville skulle vinna. men jag tyckte inte heller att det var feeel.

jag tyckte att eric saade skulle vinna. har är bra OCH SNYGG!! :D

men snyggast är min älskade älskling. jag kan inte leva utan han!

GUUUUUULLIIGT! (a)


philip jag älskar dig mest på jorden.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0