pigga och glada?

Hej bloggen!


pigga och glaada? själv är man inte så pigg men...

iaf. idag kommer min dag likna detta;

först bussen ..

sen skolan:

börjar med NP - fri skrivning i engelska. -.- DÖDA MIG! :@

efter de har jag en halv lektion so och sen no...

efter de så ska vi in till stan. ska på bio.

vi ska se den: pojken i den randiga pyjamasen

efter det så ska jag och emeeeliiiie.blogg.se gå en runda i stan. hon får hjälpa mig att hitta kläder tills på lördag.

kulkul. sen så slutar älskling och då ska vi möta upp han och så ska vi till han!! (a) men då får inte emelie vara med mer... ;) hehehe,

så då får hon åka till sin calle/balle.. ;)




nu ska jag gå och äta.. eller försöka iaf.


PUSS HEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0