SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ FEL!!!

GUUUD SÅ TRÖTT JAG ÄR.....
shit, detta är inte bra.

idag har jag städat mamis bil så snäll som jag är. (hehe, iofs så ville jag ha pengar för de) menmen, det räknar ej!
har vatt i stan idag också.! :D
solingsoling  ... :D NEGORNEGOR NU :D:D:D

skit sexigt ;) hehehe,  näääe.

har haft mys med älskling idag, vi skulle gått på bio men,... så blev det inte. han mötte upp mig på knutan efter att jag hade vatt på UM.
så bjöd han mig på Mc.! (a)
åå så fick jag träffa två stycken som jag inte hunnit träffa innan från denna klassen han går i nu.( bytar varje termin)
SÅÅÅÅÅ FEL!!!!

asså, jag har sett dessa två på bild och sånt men... fyfyfyfyfyfy. man får ju alltid en bild i huvudet. o min bild av en av dessa killar var inte alls lik!!! :o
jag hade ju skapat min egen uppfatttning + fotot + philips förklaringar/beskrivningar! :o
ååååhh, så fel det blev. jag fick inte fram nått alls mer än att "du är fel" !!! :o när han höll fram handen för att heja på mig!! :o

så konstigt det kan bli. hahha, dessutom kunde man ju inte äta vid samma bord som dom 3 pajjaserna!! :o
jag fick inte i mig nått som jag skrattade ! (fast hade inte nån lust heller, mådde illa)

MEN sen mådde jag bra när jag kom in i ett solariuuum!! :D




IMORGON ÅKER JAG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
så jag vet inte om jag kommer blogga. men jag lovar att hittar jag en data så bloggar jag

ha det bäst sålänge!!!!

philip jag älskar dig. vi har haft sjukt mys i helgen!
ÅÅÅ PASSA DIG JAG HAR KOLLAT UPP SÅ ATT FOLK HAR KOLL PÅ DIG!!

PUUUUUUUUUUUUUUUSS O KRAAAAAAAAAAAAAMIIS SES PÅ STANICH....!!!!! :-* (v)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0