sorry!

..för dålig uppdatering under dagen.
har inte hunnit.
direkt efter skolan så byta jag till nice kläder och sprang en tur. sen kom jag hem och percis efter de så kom fille. så åt vi ... MUUUUUUUUUUUUMMMMMSSS
sen har vi myst hela dagen! och då har man ju inte tid att blogga (a)

idag nu ikväll har jag hämtat min och denises skoltröjor hemma hos emelie. vi kommer vara först med att ha dom!(a)

TUUUUUUUUUUUUUUUUUUFFA! (h)


snygg va?? , min blogg är cp... har fler bilder.. men dom blir det mer av sen ist..! (a)



iaf är skit trött och ska sova innan 22 har jag kommit på! (a) ;p


imorgon ska jag till stan med denise!, kulkul!

måste sola....! ;p

ha det bäst! natti natti på er alla från min hela!! ;) HAHAHAHAHA!!..,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0