0

hejhej!

idag har jag haft en ta-hand-om-mig-själv-dag! :p
mys. haha
har vatt med mamma o handlat lite, klippt min syrras hår. o gjort ansiktsmask på pappa ;) haha
:D
alltid lite kul!! bilder kommer.


jag ska sova TIDIGT idag.. alltså snart. hihi ska bara läsa en skvaller tidning. lägga in lite bilder från min mob. till datan o sen lägga in å många jag pallar på bloggen. är ett tag sen de blev mkt bilder.!!

kommer alltså ett bild inlägg till men jag skriver typ inget i de. utan gör de här. natti natti på er alla !! hif vann nog idag. pallar inte kolla igen!! haha.
iaf skriver imorgon. har glostest... eng. o jag har inte pluggat -.- SÅ BARA JAG STYLE!!

puss

love to you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0