du är mitt allt och mycket mer

är hemma hos älskling nu efter en mycket jobbig dag !
dagen började med en massa stress. åt frukost springande i huset då jag på samma gång packade väskan... idrottskläder o packning till sova hosfille.!! allt detta gjorde jag på samma gång som jag borde borstat tänderna o gått till bussen. vilken tur jag hade då. bussen var en aning sen o jag hann med den! + att borsta tänderna :D
åkte till skolan.
var där, hade engelska redovisning gick skit. inte för jag vet vad jag fick för betyg.. men jag var bara inte bra!!!!! :( så är det bara! :( iaf sen vár jag tvungen att gå lite tidigare för jag skulle till "tandläkaren" hehe. gick för sent så missade ändå tåget . fick vänta i GT i 1 timme. sen bussen till stan!
kom till stan, skulle sola. hade pengar, gick in, alla solarium var upptagna, bara att vänta, .... i 20 min. blev min tur, gick in, klädde av mig, satte igång det, ... trodde jag... men nej det gick inte ..... det var sönder. fick fråga henne. hon var påträngande, stog ju fan nästan naken :o ... inte fint gjort av henne. iaf. fick vänta mer...
sen fick jag byta solarium ... solade, gick till bussen. åkte sen. kom hem till fille. åt. duschade. nu bloggas det!

det var min dag i kort variant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0