?

asså nu har jag väntat länge nog... nu måste jag bara skriva om detta ... det tar inte lång tid men jag måste få det ur mig. ni vet nu sist när jag var o solade?! ja iaf då fick jag ju vänta och vänta... så jag satt ju där i vafan 20 min. ja o då får man mycket att tänka på... o man hinner studera allt.... människor, blommor, tavlor... saker.. ja allt. även detta..



en stubbe om bär upp en typ hink... ?? men vad fan. man kan ju bara tänka på en sak när man ser denna.
en muff. seriöst. sen gick iaf tiden snabbt. för det ända jag tänkte på var om dom hade den där för att den var bara att ha saker på eller om det var för att de såg ut just som en muff ?

jaja, vissa människor asså.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0