.


tillslut så bestämde vi oss för att dra hem till älsklings pappa. o här är vi nu. hitter i köket vid datan. !
har en jävla huvudvärk. hoppas jag inte dör xd :D haha
ja iaf om typ 5 min ska vi hem tills hans syrra. ska vara där halv 5 :P äta. känns som att jag behöver lite mat i mig.

asså de är dåligt med min. jag äter as mycket till frukost. (om jag äter frukost efter 9 på morgonen vill säga)
ja iaf så äter jag skit mycket då å sen äter jag typ inte på hela dagen! :O asså det är fan inte bra för kroppen.
ja iaf denna veckan känner jag kommer bli jobbig med maten! jag har ingen luts att äta.!!
liksom aptiten är helt borta.
ja iaf så denna veckan ska jag bli nyttig . haha:D
jag kommer kanske äta godis på tisdag eftersom då är de ett år sen jag åt godis. så då får jag lite extra pengar av mamma! :D haha
vad menas med nyttig då?? jo de får ni vänta att se eftersom jag för de första inte vet hur jag ska klara de o vad jag ska äta.. o ja! skit samma vi får se. nyttigt?? jaja. !! haha :D

iaf min vecka i övrigt kommer tat se ut såhär:
måndag. skolan.... typ plugga sen.
tisdag. skolan... kanske mer plugg till mitt no prov.
onsdag. skolan; PROV I NO! :(.. sen direkt till stan. ska klippa mig kl halv 4 får springa från bussen!! :o haha kanske blir lite shopping också. :)
torsdag. ingen skolan. ska ha friluftdag :( jaja upp med hakan.
fredag. skolan..... mys

HELGEN PLANERAR VI SEN ! :D

ska åka nu. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0