hemma

hej mina läsare! hoppas allt är bra.
måste börja med att säga att jag är sjuk. jag tycker synd om mig själv o hoppas att ni alla andra gör de ni också!
jag har vatt de nu i två dagar. inte kul alls.

kom hem för två timmar sen. men har inte pallat blogga. såhär har dagarna på båten vatt:

torsdag:
denna dagen började i filles säng. jag sov hos han för att vi skulle komma iväg lättare. vi åkte kl 12 o bussen till DK gick kl 12.35.... vi åt lite medans vi väntade.
tillslut kom bussen o vi hoppade på.. det var bara vi 10 o två till... skönt tänkte vi. men nej. sen åkte vi till LA där vi hämtade några sen mot Lund där vi hämtade några andra. Sen till sist så hade vi "bara" tre stopp i Malmö. haha men bussen var så "liten" (eller inte) haha. så att alla inte fick plats. så dom fick ta taxi. sen åkte vi iaf över bron o så var vi i DK. kul ! haha
iaf. vi gick av bussen o på båten. precis innan man gick på fick man visa pass o de kortet till båten. vi gick på o hittade våra rum. så litet allt ska va. fille fick sova där uppe o jag där nere. mys ju!
vi bytte kläder o gjorde ve oss.. sen skulle vi äta. när vi hade ätit i en timme så var vi klara. då gick vi upp o fixade till oss bara lite sånt piff ni vet!?
sen gick vi till ett uteställe. kul. livemusik o sånt. sen efter några timmar var vi så jävla trötta så att vi somnade !! (tar inte allt i detalj lite för privat)

fredag:
vaknade av klockan... kl 7 på morgonen. de var segt att gå upp... men vi hade frukorstbord bokat till kl 8. så de blev att duscha snabbt o sen fixa sig!
sen åt vi. haha. en timme till de också. kl halv 10 gick vi av båten. o då vart vi i Oslo. fint. där gick vi o shoppade i några timmar för att sen äta lite. sen blev de båten igen.
när vi gick på båten vilade vi ett tag. för gud så trötta alla var. efter bara nån timme så öppnade badet o vi gick o badade. ÄVEN JAG ! .o haha
bubbbeelbubbel. mys.
när vi hade badat i några timmar gick vi o duschade o fixade oss. sen skulle vi äta. efter en o en halv timme hade vi ätit klart o så gick vi ut o gjorde samma sak en kväll till.... vi spelade lite kort sen i rummet också. denna kväll guppade de bra mycket mer än på torsdagen.
haha

idag:
vaknade precis som igår kl 7 o gjorde ve mig o sen gick vi o åt. GOTT.
efter de så gick vi till rummet för att packa sen gick jag o fille ner till utgången eftersom vi ville komma ut först. o de gjorde vi också. haha. = bra sittplatser på bussen. men de hade kunnat kvitta. hahah iaf för mig. för jag sov hela vägen. den spö regnade när vi gick av båten också. tänk de. så det luktade bara blött skit i bussen. iaf sen kom vi efter nån/några sovtimmar fram till HBG så tog vi bussen till Ryde. o nu är jag här hemma hos fille. vi ska vara här ett tag nu. ska äta här med. för mamma ska göra äcklig mat idag så vi åket inte till mig förrän efter maten. sen sover vi hemma hos mig. MYS.
får se om de blir mer blogg idag. annars blir de mer imorgon!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0