kl 10

helllu. guuuud så j*vla dålig jag är på att uppdatera nu för tiden.
jag har ryck.. ibland blir de typ 1000 inlägg på en dag såna små o ganska onödiga.. o ibland blir de typ bara 2..-.- haha
iaf idag:
jag tog bussen som alltid till skolan.
började med ev. :p haha. fast att jag o miranska ALDRIG JOBBAR DÅ.... jaja. vi är bäst på att babblaaa..:p
haha :$ iaf efter de så blev de filmning...:) hahahaa
va hemma hos miranda... hahah fast de var bara kul att spela in de... de var inte lika kul när man väl såg de ..:p haha.
jaja jag skiter i de.. haha åå de var skit piinigt ... hon (den bra tjejen som fixade typ allt) hon ville ha mitt nr o namn för hon tyckte att jag var bra :o hahahahahahaha
iaf idag har jag bestämt att jag ska "sova" (ligga i sängen "sovklar") tills kl 10... så de så. har redan duschat o allt. gjorde de innan fille stack hem!! (a) bra va ?? :p moohahaha.

jaja. som ni nu ser så är kl snart 10 så nu ska jag snart sova...
alla får sova gottit o drömma söttiigt ;)

puss. älskar er de vet ni.




fille jag älskar dig mest på jorden . du vet vad som skulle göra mig mest glad just nu. du vet de..??!! ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0