onsdag

 

År 2009 så..

Vad hade du för hårfärg - Brunt
Hur lång var du –
typ 160 ?
Vem var du kär i - Öhm fille-älsklingen!! ;$

Hade du nån pojk-/flickvän – japp!! :p

Vad brukade du göra på fritiden – träffa fille... va med vänner... PLUGG -.-

Vilka umgicks du med –  typ fille... o vänner

Var allt bättre då –
Nej
Skulle du vilja gå tillbaks dit –
Ja. nej. kanske. icon smile  Klassiska listan =)
Har du förändrats –
Mycket…


Nu:
Vad har du för hårfärg –blont

Hur lång är du? – 160 cm
Vem är du kär i –
filleeeboooy!! ;) me like
Har du nån pojk-,/flickvän
- ja??
Vad brukar du göra på fritiden – mycket plugg just nu...... sen va med fille med
Vilka umgås du med – fille, denise, emelie... m.f.

Hur ser du ut? – stor näsa, ganska kort hår. eller halvlångt. o typ ja. mullig ;)

Har du:

Kysst någon – Ja
Sovit brevid någon med samma kön –
Ja
Sovit brevid nån med motsatt kön –
Ja
Slagit ner nån – nej (a)

Ljugit för en bra vän – nej inte om de inte har behövdes

Svikit någon –
Ja..


Vem:
Skrev du senast till på msn – asså ingen aning. emelie kanske eller fille. palla msn så mkt??

Kramade du senast – fille

Sov du hos senast –
Hemma
Vill du vara just nu - pigg o glad som ett kex-choklad

Ringde dig senast – philip


Vad:
Drack du senast – vatten

Köpte du senast – vet inte?? kanske en lite fralla

Gjorde du igår – skolan, hem till fille, va med han, lite plugg.
Ska du göra imorn – typ inte mkt? :/

Vill du göra just nu – dra ut
Åt du senast – korv haha

Är närmast dig som är rosa – min mobil..


Kärlek :
Du har sårat nån så den började gråta –
Yes
Nån har sårat dig så du börjat gråta – ja??


Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra – japp

Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra – japp

Jag har smugit ut utan lov - Haha ja.
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är – ja kanske de ;)

Jag har en hemlighet som ingen vet om – de har väl alla ?

Jag har fuskat i ett spel –
Ja
Jag har struntat i ett prov –
Ja har jag säkert


Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv – kanske de

Jag har druckit alkohol – nepp (a)

Jag har tagit medecier mot drepression – ne

Jag har sovit en hel dag utan att behövt det – ja!

Jag har vaknat gråtande – ja

Jag har somnat gråtande – ja


DÖDEN:
Jag hatar begravningar -
har bara vatt på en enda...
Jag har sett någon dö -
Nop
Någon du har känt som nyligen som dött
- nej...





haha.. skulle inte blogga mer idag... men jag ville bara göra ett litet test ;) haha

iaf. nu ska jag o fille dra ut. för jag har sån jävla huvudvärk o mår så illa... måste ha lite luft. de blir stranden. sen hem hit igen... sen vid 9 eller 10 ska jag nog hem till lilla mig (a) haha

när jag kommer hem ska jag bara tvätta håret.. (duschade hela mig innan) så de är bara håret som behövs nu (a) haha


skriver imorgon. kanske inte på morgonen har blitt en sömntuta rakt igenom vilket betyder att jag aldrig går upp när jag borde. hehe. :$

jag skriver iaf så fort jag kan !!


ha de så jävla bra. puss jag älskar er.


(L)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0