schuuuhuu

allt bra ? mitt humör de är på topp!!
jag sitter här o är taggad att åka!;p
bussen från ryde går vid 12 o sen ska vi till stan.. ta en annan buss till dk!
sen tar vi båten! det kommer bli nice. bara jag inte blir sjuk. har tatt halstabletter STAVNING!?
hela natten. fan så ont jag har!! :o

jaja. iaf nu har jag bara lite kvar att fixa!! :D
sen drar jag .... o jag vet inte när jag uppdaterar igen... om jag gör de båten kanske sjunker..:O
iaf kanske på lördag eller söndag annars hörs vi på måndag!! :D
får inte bli sjuk nu... ska ha friluftsdag med skolan. o de vill jag ju inte missa!! :o

jaja. hörs. btw.. nu har jag bestämt !! de blir denna klänningen till avslutningen.!



love ya! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0