dagen

nu har alla åkt och jag sitter här i mjukisdressen och har det mysigt. hihi ska snart äta godis och spela mario. är fan beroende av det spelet. hehe... nej men jag är så sämst på de måste jag erkänna.
ja just de, gåsen ja förlåt men jag har aldrig ätit de, fille hade inte heller de, inte hans mamma och inte hennes man så detta var en prövning... ! men jag hatade de. fy det var tort, och hade skumm smak. fille hatade det också. och han mamma med man gillade det inte heller... haha detta var ju lyckat. den som gillade det mest var filles syrras son. haha jaja. nu har jag iaf prövat. vilket betyder att jag får säga att det smakar skit.

tänker inte blogga mer idag. ska mysa med älskling. imorgon väntar svaret på alla skåningars fråga. vem vinnes guldet. hif eller malmö.?? jag tror malmö men hoppas på hif.! haha

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0