filmer...


en mycket rolig film om ett par som inte vill släcka glöden i sitt äktenskap och går därför ut och äter då och då
en kväll snor dom någon annans bokning av ett bord och allt blir som det inte skulle bli.

denna filmen är inte en av dom som jag valde vilket ni kanske kan förstå. i vilket fall som helst så höll jag mig faktiskt vaken genom hela filmen. !! denna handlar om killen på bilden, frank tror jag har hette. har transporterar som ni kanske fattade olika paket och saker. Men har har regler. 
  1. Never change the deal.
  2. No names.
  3. Never open the package.
  4. Never make a promise you can't keep.

alltså. 1. Ändra aldrig ett uppdrag.
2. inga namn.
3. öppna aldrig packetet.
4. lova aldig något du inte kan hålla.

 i vilket fall som helst så råkar han bryta mot en av sina egna regler vilket för med sig enorma problem, de han gör kommer han att ångra djupt.

ja haha sen kommer jag inte på vilka vi mer har sett. har ju snackar om andra filmer i tidigare inlägg så dom också. kommer jag på någon mer skriver jag till dom i detta inlägget.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0