om nu undrar så..


har jag inte bloggat på länge eftersom jag och älskling inte har pallat göra nått. vi har bara legat och degat hela dagarna. men orkar inget när det är sånt här väder...


idag ska vi typ ha nån sån november middag tillsammans med hans familj och syskon med barn. trevligt. gås... är det gott. tror aldrig att jag har ätit de, hehe inte fille heller. skriver sen vad jag tyckte om det! haha. annars blir de sås och potatis.


ja just de. igår var första gången jag såg slutet på idol.. HAHA det känns ju lyckat.

ps. kommer snart ett inlägg med några av filmerna jag också älskling har sett dessa dagar jag varit borta. hehe.
alla var inte dom bästa kan jag ju säga. och jag kan också säga såhär. har fick typ inte välja en enda. kanske en eller så.. hehe snäll som jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0