parfymtopplista


åååh, gud jag älskar verkligen denna parfymen, jag har den nu. det håller iof på att ta slut men gott luktar den, liskom så fräsht!


ja denna finns u på min önskelista, vill verkligen ha den. ååh, jag dör. så söt och fin! puss till den


fick denna parfymen som prov. ni vet en sån liten flaska. och nu är jag kan ni gissa... passande och allt. IN LOVE!
kommer från the body shop. gud den luktar underbart.



denna parfymen hade jag tidigare i år. den är så juvlig. en av mina favvisar. luktar skit gott. och doften sitter i. ooch försvinner inte efter nån timeme.


nu tänker ni kanske. hehe billighetsparfym.... men hallå går denna att inte älska?? NEJ! jag älskar denna och har gjort sen jag gick typ i 5.an. älskar den starkt. och billig är den!


ja åter igen DKNY. jag gillar denna parfymen mycketmycket. luktar mycket gott. har den också. hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0