senaste dagen

godmorgon babes. !!!! nu är jag och älsklingen min uppe. vi ligger fortfarande i sängen visserligen men jag ska snart gå o duscha. sen göra ve mig. HIF idag!! igår åt vi ju med filles familj och när dom hade åkt hem blev de mjukisdress på direkt. jaja, men det är skönt som satan! ja iaf vid halv 10 började jag och fille kolla på film. han vin disel spelade i huvudrollen, minns inte vad den hette. ja iaf dessutom fattade jag inte ett skit av vad den handlade om så det gör de samma. det var inte dålig men jag fattade inget. o när fille försöker förklara så fattar jag inte heller... är jag trög eller,. nej jag har nog bara otur när jag tänker!! haha. ja iaf sen när den var slut så mös vi lite och spelade kort också.

nu blir de duschen puss sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0