tisdag

hej och godmorgon på er! idag är det min senaste börja skolan -dag! hehe, alltså så börjar jag 25 min senare än vad jag brukar, inte så stor skillnad. hinner med en senare buss och så bara. jaja nog om de. idag står det labb på schemat. jsut nu har vi ju as mycket så hade känts bra om han sket i de eftersom vi måste plugga på matte, no, och service. JIPPIE! eller inte. ja iaf har precis ätit frukost.... ser ut som fan i håret gör jag också. jag har typ förstört de... och det vill jag ju inte eftersom jag har tankar på att bli blond igen.. hehe. eller ljusare iaf. mmm. iaf så nu plattar jag de bara när jag verkligen måste och så som inte har jag inte tvättat de... = joys hår är fettigt. nothot. men det är ett måste. jag tvättar håret varje dag och det är inte bra. skiter i det idag eftersom jag ska få det riktigt fett innan jag tvättar de. mums så fräsh jag låter. hehe jag vet. men ja iaf. nu vi 07:40 tar jag bussen till plugget, efter de drar jag nog hem till älskling direkt. och där blir de massa plugg. blir ingen update i skolan idag eftersom jag skiter i datan idag! puss här har ni en bild sen förra vintern. eller ja det var snö. mars! hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0