höll nästan påa tt glömma...

.. hahaa att idag när jag satt på tåget så HAHA nej asså jag dör så var de en som satte sig framför mig.. (det är alltid lite pinsamt när man måste sitta så o glo på varandra..)(+ att det var en äcklig gubbe som satt o glodde på mig sådär snuskigt idag) usche pi. fy ja men iaf så han andra då... så typ först så höll han på med mobilen. och flåsade och så( han hade antagligen sprungit till tåget) ja så iaf så skulle han precis gå från platsen ja så kom då han som glor på biljätterna ja så iaf satte han sig igen vet inte varf... men ja sen så kollade han killen på dom men sen reser sig han killen sig och ska gå iväg men han sätter sig snabbt igen... PÅ GOLVET! HAHAHAHAHAHA
jag tror jag död. ni vet den delen man sitter på på vissa platser åker ju upp.. hahaha o så hade hans gjort de.. och detta ser jag!! hahahaha och man får ju bara inte skratta! omg. jag trodde jag skulle spricka så mycket jag ville skratta... hahahaha.

ja de var de. haha ses

ps. hittade en bra bild för folk som inte kan pricka dasset


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0