jag lever.....

.. men är seg. hade inte datan med till skolan idag och det är därför jag inte har bloggat. nu är jag iaf hemma hos fille och ja vi gör inte så mycket. han pluggar körkort och jag sitter vid datan! hehe, idag har inte hänt mycket kan jjag säga. är så seg så att jag knappt pallar hålla ögonen öppna.  alla säger att det är för att det är höst. men asså nej sluta. jag älskar höst det är visserligen så in i helvetets skönt med sommar. men det är mysigare med höst. sen kommer ju vintern och det betyder jul. vilket betyder julklappar. hihi. vilket betyder att joy blir glad. hehe. på tal om det så har jag faktiskt önskat mig en första julklapp idag. haha.

just de, imorgon händer de nått. dels att jag ska till tandläkaren vilket jag hatar. och sen något annat, kan någon gissa vad?? haha. säger det inte förrän imorgon!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0