mitt liv under tiden jag vatt död på bloggen


nu är jag ju som sagt tillbaka i bloggen. jag ska börja uppdatera ofta o.s.v.
jag slutade ju typ blogga när jag började skolan. ville få rätt på allt och komma igång med det lite. som ni vet så började jag ju på nic i skolstaden. helsingborg. på frisör. det är faktiskt jätte kul och jag trivs toppen.!! jag har det jävlit chill kan man säga högst två läxor i veckan och ja inte allt för mycket kan man ju fatta. vi har börjat klippa lite och jag har skaffat nya vänner, jag trodde faktiskt att det skulle vara med catfight i klassen eftersom det nästan bara är tjejer, men det är hur chill som man bara kan tänka sig. kanske ha 94.or  och jag mognat.haha -.-'
fast de klart, de går ju två killar i min klass så det kanske är därför. tack till dom. haha. och ja sen kan jag väl inte säga att jag har gjort så mycket. just nu sitter jag och kollar på ensam mamma faktiskt, haha jag vet lite tönt varning på de men sånt måste också göras. hehe -.-'
men de är fan så mycket bättre än bonde söker fru. hahahahahaa jävla töntigt dom har gjort de. hahaha, fast viss har man inte nått annat för sig så glor man ju på de med.. HIHI. ska glo vidare på ensam mamma söker puss sålänge.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0