you kiss me in my dreams when I fall asleep

så bebisar. nu var man hemma efter en inte så händelserik helg (skönt). har bara haft pyamas på mig hela tiden inte gått utanför dörrarna knappt lämnat sängen bara slappat. känner mig som en tråkis men. jag behövde vila upp mig. imorgon är de ju måndag och fullt ös och så igen. just nu sitter jag i sängen och myser. har satt på en film.. haha gissa vilken, jo. step up såklart!!! hahaha. det är min favve måste jag säga. asså jag ser den 1000 gånger i veckan. jag kan inte leva utan den filmen. och så tänker jag efter... vad är de som är så bra i den...?? hehe nej just de. ingen vet. men det har det! dessutom har den han. åååååh, gud vilken snyggig. puss på han. ja just de till saken . så sitter jag iaf i sängen nu och kollar lite på den. har precis duschat och fönat mig, så nu luktar man gått igen då ja. hehe. ätit kebab har man också gjort idag, fick bli sån mat idag för de var ingen hemma. hah
men de gör väll inget, haha känner mig som en liten tjockis bara. satt o åt innan med fille, i för stora mysestrumpor, och pyamas, fettigt hår i morronfrilla, påsar under ögonen och smaskande  frågade han om han kunde älska mig även sådär. o ja tydligen. fattar bara inte hur har kan. haha. men ja är man in love så är man. mnu ska jag komma till sak och skriva att jag ska sova: nu ska jag sova. hhahaha. eftersom jag skrev till fille att jag skulle sova "om fem min" och att han skulle vänta att sova tills min fem min hade gått.. nu har de gått en kvart. och han börjar nog undra. puss på er tills imorgon! love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0